F10 Kamratförening inbjuder till extra föreläsning 2018-04-05

Vi har fått möjlighet att engagera Alf Ingesson-Thor och Göran Jacobsson som föreläser i ämnet: Flygsäkerhetsutvecklingen i FV från det Kalla Kriget till nutid.

Alf Ingesson-Thor, pilot, uppvisningsflygare, psykolog, författare mm och Göran Jacobsson, författare bl a Fältflygarböckerna kommer till oss för att berätta om hur flygsäkerheten har förändrats från 50- och 60-talens masshaverier till dagens höga flygsäkerhet.

Tid 2018-04-05 kl 19.00 i nya föreläsningssalen.

Anmälan gör du smidigast genom att förhandsinbetala dina 40 kr med Swish eller till Kamratföreningens bankgiro i samband med din anmälan senast 5 dagar före. Kan du inte girera eller Swish:a, så  SMS:ar du till tel 070-886 86 86 eller maila lars@hedstrom.as senast 5 dagar före. Bekräftelse på ditt deltagande får du 2 dagar före föreläsningen på mail.

Bankgiroinbetalning till 5639-7730, senast 5 dagar före, glöm ej att skriva ditt namn i meddelanderutan!

Swish-inbetalning gör du senast 5 dagar före till 123 54 11 137.

Om du har en telefon som registrerar QR-kod, så använder du QR-koden här nedan och fortsätter så här:

• Ta fram Swish-appen på din telefon
  • Tryck på den lilla blå symbolen längst upp till höger på Swish-appen
  • Lägg telefonens kameraöga över vår QR-kod, så kommer du direkt till vårt konto utan att skriva in ovanstående Swishnummer
  • Betala sen 40 kr till Kamratföreningens konto enligt normalförfarande

Om du inte betalar med Swish eller bankgiro så kan du fortfarande betala kontant.

Välkomna!