F10 Kamratförening inbjuder till föreläsning 2018-05-24

Vingar till Finska vinterkriget.

Med Sovjets anfall på Karelska näset i november 1939 inleddes det finska vinterkriget. Sverige förklarade sig icke-krigförande, vilket möjliggjorde att stödja Finland materiellt och tillåta rekrytering av frivilliga.

Per Iko, officer i jägar- och underrättelsetjänst, fil mag i historia mm föreläser om den svenska flyghjälpen till Finland under vinterkriget.

Tid 2018-05-24 kl 19.00 i föreläsningssalen

Anmälan gör du smidigast genom att förhandsinbetala dina 40 kr med Swish eller till Kamratföreningens bankgiro i samband med din anmälan senast 5 dagar före. Kan du inte girera eller Swish:a, så  SMS:ar du till tel 070-886 86 86 eller maila lars@hedstrom.as senast 5 dagar före. Bekräftelse på ditt deltagande får du 2 dagar före föreläsningen på mail.

Vid bankgiroinbetalning till 5639-7730, senast 5 dagar före, glöm ej att skriva ditt namn i meddelanderutan.

Om du har en telefon som registrerar QR-kod så använder du QR-koden här intill och fortsätter så här:

• Ta fram Swish-appen på din telefon
  • Tryck på den lilla blå symbolen längst upp till höger på Swish-appen
  • Lägg telefonens kameraöga över vår QR-kod, så kommer du direkt till vårt konto

Betala sen 40 kr till Kamratföreningens konto enligt Normalförfarande.

Om du inte betalar med Swish eller bankgiro så kan du fortfarande betala kontant.
Välkomna!