F10 Kamratförening inbjuder till föreläsning 2019-01-17 kl19.00

Första föredraget av fyra våren 2019 som handlar om ”Kvinnor i  Försvarsmakten och deras uppgifter”. Brigadgeneral Anna Eriksson, idag chef för Försvarsmaktens Ledningssystem, börjar med: ”För säkerhets skull” i över 30 år –   en personlig berättelse med funderingar och iakttagelser från ett yrkesliv i Försvarsmakten.

Efter fikat: ”Tillsammans” – betydelsen av gemensamma förmågor för gemensamma operationer för gemensamt försvar av dagens samhälle.

Varför inte fråga hustru, sambo, väninna, dotter om någon av dessa vill följa med och lyssna?!

Anmälan till föreläsningen gör Du smidigast senast 5 dagar före genom att betala in 40 kr med Swish 1235411137, till bankgiro 5639-7730 (ange namn) eller med QR-koden här intill. Kan du inte girera eller Swish:a, så SMS:ar du till 070-886 86 86 eller mejlar lars@hedstrom.as senast 5 dagar före. Bekräftelse på ditt deltagande får du 2 dagar före föreläsningen med e-post. Du kan betala kontant, men kom ihåg att anmäla Dig för att säkert få en plats!